2day(s)

Publicerad 2013-07-28 @ 20:46:00 | Kategori: Vardagsliv 

 
<center">
Pictures taken w/ Nikon D3100 + ED 18-55mm objective
 
Igår blev det en tur runt Malmö stad innan det bar av mot Göteberg för att se hästen Dreamy tävla. Under veckan presterade hon väldigt bra och vann en del men denna gången hann hon bara göra en volt innan hon tappade balansen och var nära på att falla riktigt illa! Som tur var klarade hon sig. Hästens ägs av goda vänner till oss och är varför vi åkte upp för att se tävlingen men ändå fattade jag tycke för hästen i grannburen, Åke, som var ovanligt kelig för hans art haha (jag menar, hur kan en häst vara keligare än en katt?)
 
Dagen idag spenderades bland annat ett tiotal meter upp i skyn, i långa köer och med en pirrande magkänsla. Ja, det är Tivoli jag talar om. Älskar berg-och-dal-banor! So long
 
1 kommentarer


           
     Postat av: Johanna - A dream as model ♥
     

sv: hehe jo det håller jag med dig om :P

     
     2013-07-28 @ 20:49:31      
URL: http://jonza.blogg.se
     
     
     Kommentera artikeln här:

     Namn:
            Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     



Om mig



Namn:
Sigrid Bernulf
Bor: Båstad
Studerar: Musikallinje med inriktning teater, dans och sång.

Jag är tjejen som lever och andas dans och som älskar att leka IT-expert. Drömmer om ett jobb inom webbdesign och är hopplöst kär i min kamera. Jag har ett ständigt behov att få skapa och gillar att ha många bollar i luften.

På min fritid jobbar jag som dansledare, spenderar alldeles för mycket tid framför spegeln med sminkväskan och låtsas leva ett parallellt liv som make-up artist.

I höstas tog jag initiativet och startade Apelryds Elevkår som jag nu blivit vald att sitta som ordförande i. Jag älskar att engagera mig i skolfrågor och tillsammans med de andra styrelsemedlemmarna skapa event, spex, fester och tävlingar för att sätta guldkant på skoldagarna.

Välkomna in i min oas där det bjuds på en fullspäckad vardag, stil och inslag av det bästa jag vet, dans.