rain you out of me, shake the memory free

Publicerad 2013-11-18 @ 10:38:00 | Kategori: Vardagsliv 



Låg uppe till halv två inatt och läste. Är på andra Hunger Games boken och måste hinna läsa klart innan premiären av filmen på onsdag! Vem den andra biljetten är till är fortfarande en hängade fråga om inte Nellie kunde so the spot may be up for grabs, anyone interested? Själv älskade jag första filmen och bestämde mig tvärt att jag SKULLE ha läst första och andra boken tills den andra hade premiär. Påbörjade första boken ungefär i mitten av New York resan och jäklar! Jag kunde inte sluta läsa, samma sak med denna. Fast tycker nog ändå första var bäst.. Blir oftast så!
 
Nu blir jag stax hämtad av min kära mormor och beger mig av mot stationen med Philip. Han ska göra körkortsprovet och jag ska hjälpa honom fixa julklapp till sin syster. Tror Elin också ska med vilket blir skitkul, ser henne inte så ofta sen hon tog studenten. Alltså, Halmstad nästa!
 
 
0 kommentarer


           
     
     Kommentera artikeln här:

     Namn:
            Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     



Om mig



Namn:
Sigrid Bernulf
Bor: Båstad
Studerar: Musikallinje med inriktning teater, dans och sång.

Jag är tjejen som lever och andas dans och som älskar att leka IT-expert. Drömmer om ett jobb inom webbdesign och är hopplöst kär i min kamera. Jag har ett ständigt behov att få skapa och gillar att ha många bollar i luften.

På min fritid jobbar jag som dansledare, spenderar alldeles för mycket tid framför spegeln med sminkväskan och låtsas leva ett parallellt liv som make-up artist.

I höstas tog jag initiativet och startade Apelryds Elevkår som jag nu blivit vald att sitta som ordförande i. Jag älskar att engagera mig i skolfrågor och tillsammans med de andra styrelsemedlemmarna skapa event, spex, fester och tävlingar för att sätta guldkant på skoldagarna.

Välkomna in i min oas där det bjuds på en fullspäckad vardag, stil och inslag av det bästa jag vet, dans.