New in // sunnies

Publicerad 2014-07-21 @ 21:54:00 | Kategori: Vardagsliv 

Chromade solglasögon från Prestige - 179 kr

Idag blev det en tur till Väla för att bl a annat uppdatera sminkbordet, kolla efter bikini och införskaffa ny parfym då den jag haft ett tag nu tagit slut. Men framför allt letade vi efter golv och inredningsprylar till mitt nya rum (!). Hittade ett rustigt golv som jag blev helt kär i och även en apsnygg ananaslampa i guld. Längtar så mycket tills rummet är klart för jäklar vad snyggt det kommer bli!

Har även hunnit med två dopp i havet, lite fix med hemsidan till elevkåren och en sväng förbi Torekovs hamn nu efter middagen för lite glass i solskenet. Skönt med lite ledighet efter två intensiva veckors jobb! Nu: film och sömn. Puss.



0 kommentarer


           
     
     Kommentera artikeln här:

     Namn:
            Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar:
     
     



Om mig



Namn:
Sigrid Bernulf
Bor: Båstad
Studerar: Musikallinje med inriktning teater, dans och sång.

Jag är tjejen som lever och andas dans och som älskar att leka IT-expert. Drömmer om ett jobb inom webbdesign och är hopplöst kär i min kamera. Jag har ett ständigt behov att få skapa och gillar att ha många bollar i luften.

På min fritid jobbar jag som dansledare, spenderar alldeles för mycket tid framför spegeln med sminkväskan och låtsas leva ett parallellt liv som make-up artist.

I höstas tog jag initiativet och startade Apelryds Elevkår som jag nu blivit vald att sitta som ordförande i. Jag älskar att engagera mig i skolfrågor och tillsammans med de andra styrelsemedlemmarna skapa event, spex, fester och tävlingar för att sätta guldkant på skoldagarna.

Välkomna in i min oas där det bjuds på en fullspäckad vardag, stil och inslag av det bästa jag vet, dans.